بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران - 09123019243

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران با نام شاهکار با سه شعبه در شرق,غرب و شمال تهران سرویس های پیرایش،آرایش و گریم داماد را بطور تخصصی ارائه می دهد

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران - 09123019243

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران با نام شاهکار با سه شعبه در شرق,غرب و شمال تهران سرویس های پیرایش،آرایش و گریم داماد را بطور تخصصی ارائه می دهد

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران با نام شاهکار با سه شعبه در شرق,غرب و شمال تهران سرویس های پیرایش،آرایش و گریم داماد را بطور تخصصی ارائه می دهد تلفن : 09123019243

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لیست کامل لوازم آرایش و بهداشتی داماد


لیست کامل لوازم آرایش و بهداشتی داماد : خرید و فروش لوازم ست ریش تراش ، ماشین اصلاح ، موزر ، شرت و زیر پوش داماد ، کفش ، کروات ، پاپیون ، عطر و اسپرس ، لباس خانگی و اسپرت داماد

سرویس لوازم بهداشتی آرایشی آقای داماد:

** عطر و اسپری :
عطر، اسپری ضد بوی عرق و مام زیر بغل

** وسائل اصلاح صورت :
خمیر ریش، فرچه، کاسه ، تیغ اصلاح ، افتر شیو

** وسائل بهداشتی :
صابون ، مسواک و خمیر دندان ، دهان شویه

**وسائل برقی :
ریش تراش مو زن گوش و بینی ، سشوار ، اتوی مو

** مراقبت مو :
شامپو ، نرم کننده ، تافت ، ژل و واکس مو

** مراقبت از پوست :
کرم ضد آفتاب مردانه ، کرم دست و صورت

** ابزار های آرایشی :
برس معمولی ، برس لوله ای برای سشوار

همانند عروس خانم ها، داماد ها هم برای روز عروسیشان دوست دارند آراسته ترین باشند و در کنار عروس بدرخشند. امروزه آرایشگاه های مردانه با جدیدترین روش های آرایش و پیرایش، داماد را برای روز عروسی آماده میکنند. همه ما در براخی عروسی ها دیده ایم که عروس در لباس زیبا و آرایش چشم نوازش همه را انگشت به دهان میگذارد، اما داماد عرق کرده، با چشمانی پف کرده که زیر آنها کبود شده است یا در اثر اصلاح صورتش به دو رنگ متفاوت تقسیم شده، یک ناهماهنگی نا زیبا را پدید می آورد. از این رو برخی آقایان به فکر افتاده اند که برای روز عروسی، به ظاهر خود بیشتر توجه کنند و در مقابل عروس کم نیاورند.

اما آرایش دامادی چگونه است؟

امروزه اکثر آرایشگاه ها در شهرهای مختلف خدمات متفاوتی به نام آرایش و پیرایش ارائه میدهند که البته دید افراد به آنها فرق میکند؛ برخی مخالف آنها هستند و برخی موافق. آرایش عروس ها برای روز عروسی بسیار مفصل و سنگین است، در مقابل اما آرایش آقایان ساده تر است، تقریبا به طور کامل بیرنگ است و تلاش آن برای یکدست کردن صورت و رنگهای آن است. مخصوصا که آقایان صورت خود را اصلاح میکنند یا زیر چشمهایشان کبود میشود. این آرایش که مخصوص روز ازدواج است بگونه ایست که کمتر کسی متوجه آن شود و بیشتر حالت گریم مانند دارد.

دلیل اصلی این گریم هم این است که در هنگام عکاسی عروسی در آتلیه، صورت دچار چند رنگی نشود و شکل زیباتری داشته باشد. در واقع در آتلیه نور زیادی وجود دارد و دوربین هم فلش می اندازد، به همین دلیل کیفیت عکسها بالا میرود و تمام جزئیات صورت مشخص میشود که در صورت گریم نکردن، با صورتی غیر یکدست مواجه میشویم که زیاد جالب نیست. ثمره این گریم کردن، یکدست شدن صورت عروس و داماد است. مساله دیگری که آقایان باید در ارتباط با مواد آرایشی که برای آرایش روز عروسی استفاده میشود، بدانند این است که این مواد غیر براق و غیر چرب هستند و از این لحاظ ها شما را اذیت نخواهند کرد. این مواد به چشم نمی آید و به گونه ای استفاده میشود که کسی متوجه نشود صورت شما آرایش شده است. این مواد بیشتر حالت مرطوب کنندگی دارند.

برای آرایش آقایان تقریبا همان روندی که در آرایشگاه خانم ها روی میدهد، دنبال میشود. ابتدا آلودگی های سطح پوست را با یک پاک کننده، میزدایند و بعد از آن مرطوب کننده روی پوست مالیده میشود. توصیه میشود همگی این محصولات از نوع “مخصوص آقایان” بباشند. مثلا پودرهایی که برای یکدست کردن صورت آقایان استفاده میشود همان پودری است که برای خانم ها هم استفاده میشود با این تفاوت که چرب نمیکند و براق هم نیست. کرم هایی هم برای پوشاندن جای اصلاح ریش که سبب بوجود آمدن چند رنگی در صورت میشود، وجود دارد.

در مرحله بعد سعی میشود با ایجاد سایه روشن، انحناهای نامناسب صورت اصلاح شود. مثلا زاویه بین بینی و چانه نمایان تر میشود و تغییراتی ناملموس در چشم و ابرو ایجاد میشود. البته این مراحل همانهایی است که در فیلمها هم استفاده میشود و ممکن است برای آرایش داماد فقط یک یا چند مرحله از آن اجرا شود.

تکنیک های پیرایش داماد

تکنیک های پیرایش داماد از نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی است و باید به آرایش و پیرایش و گریم داماد هم توجه کرد.

چه موافق آرایش برای مردها باشین و چه مخالف، شب دامادی فقط یه شبه! این روزها بعضی آرایشگاههای مردانه، گریم و آرایش داماد رو به صورت ماهرانه ای انجام میدن تا در شب دامادی بهتر بنظر برسین. البته ناگفته نماند هزینه های قابل توجهی هم می گیرن.
در هر صورت نگران نباشین. آرایش داماد خیلی سخت نیست، مثل گریم بازیگراست و هیچکس متوجه استفاده از لوازم آرایشی تو صورتتون نمیشه. در اینجا نحوه آرایش داماد البته به صورت ساده رو براتون توضیح میدیم:

ابتدا ریش و سیبلتون رو بتراشین و اگه میخواین هر دو رو داشته باشین، باید دقت کنین که موقع کرم زدن، پودریشون نکنین.

کرم مرطوب کننده رو روی همه جای پوستتون البته به مقدار کم و یکدست بمالین طوریکه پوستتون نرم بشه اما چرب نشه.

کرم پودر هماهنگ با رنگ پوستتونو به مقدار خیلی کم و یکنواخت به کل صورتتون بمالین و ماساژ بدین. دقت کنین. دقت کنین کرم پودر مورد استفاده برای آقایون، براق و چرب نیست.

کرم پودر تیره رو به کناره های بینی و روی برجستگی بینیتون بمالین.

دستتونو روی صورتتون بذارین و وقتی استخوان گونه­تونو پیدا کردین، درست زیر گودی استخون گونه رو خیلی کم تیره کنین.

کرم پودر سفید رو زیر چشمهاتون و پودر فیکس رو به کل صورتتون البته به صورت یکنواخت بزنین.

یه مقدار خیلی کم ریمل به مژه هاتون بزنین طوری که فقط کمی مشکی به نظر بیان.

به طور معمول گریم صورت داماد به این دلیل انجام میشه که برای گرفتن عکس های جشن ازدواج تو آتلیه ، صورت داماد هماهنگ­تر با صورت عروس به نظر بیاد، چون به هر حال زیر نور فلاش دوربینهای عکاسی تمام خطوط و لکه­ها و دورنگی­های صورت بیشتر به چشم میان و ممکنه عکس با کیفیت مطلوب در نیاد.

موادی که برای گریم آقایان استفاده می شود به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان با لوازم و مواد آرایشی نخواهد شد.
بیشتر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می شود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.

این روزها برای آرایش آقایان، در جشن ازدواج، اغلب آنچه در آرایشگاه ها انجام می شود مانند خانم هاست. اول از یک پاک کننده مناسب برای پاک کردن آلودگی های سطح پوست استفاده می شود و سپس تونیک و مرطوب کننده روی پوست مالیده می شود. بهتر است هر سه این محصولات مانند پاک کننده، تونیک و مرطوب کننده از محصولاتی باشد که ویژه آقایان طراحی و ساخته شده است.

کرم پودر و یا پودری که برای یکنواخت کردن رنگ پوست صورت آقایان استفاده می شود، همان کرم پودر و پودرهایی است که برای صورت بانوان استفاده می شود با این تفاوت که چرب و براق نیست.
برای پوشاندن جای سبز ریش کرمی مخصوص به کار می رود که برای همین کار ساخته شده است و صورت را یکنواخت و یکدست می کند.

آخرین مرحله آرایش ترمیمی است که به وسیله آن انحناهای نامناسب صورت، با سایه و روشن اصلاح می شود و زاویه های بینی و چانه و فک بیشتر نمایان می شود. گاهی ابروها و چشم نیز به گونه ای کشیده می شوند که به هیچ وجه به نظر نمی آیند. البته تمام این مراحل، مراحل گریم یک مدل برای فیلم و یا تلویزیون است و ممکن است برای آرایش داماد یکی و یا چند تا از این مراحل انجام شود.
گاهی برخی از آقایان پوست لب هایشان خشک و پوسته پوسته است، در این صورت پوست های مرده را با یک مسواک بچه برمی دارند و سپس از یک مرطوب کننده و یا وازلین روی پوست لب استفاده می کنند.

اکثر شرکت ها در کنار کالاهای بهداشتی، مواد و لوازم آرایشی مخصوص آقایان هم تولید میکنند. توصیه میشود آرایشگاهی را انتخاب کنید که برای آرایش شما از لوازم مخصوص آقایان استفاده کند. البته به کار بردن این وسواس ها و ریزه کاری ها برای شما هزینه یبشتری خواهد داشت، اما اصول کار همین است؛ هر چند هزینه آرایش داماد نسبت به عروس بسیار پایین تر است.

برای شیک و خوشتیپ بودن در روز عروسی باید نکات دیگری را هم در نظر داشته باشید؛ مثلا در صورت استفاده از ساعت مچی، بهتر است به جای بند چرمی از بند فلزی بهره ببرید. اگر میخواهید کمی جلو تر هم بروید، میتوانید بند آنرا نقره ای یا استیل انتخاب کنید. اما اگر به استفاده از بند چرمی اصرار دارید بندی محکم و مردانه میتواند مناسب باشد.

برای جلوگیری از خطر کردن در شب عروسیتان، برای آرایش موهای خود پیش همان آرایشگر همیشگی خود بروید و مکان های جدید را امتحان نکنید. زیرا آرایشگر قدیمی با سلیقه و فرم سر و صورت شما آشناست و میداند چه چیزی بیشتر به شما می آید.

یکی از مهمترین بخش های یک عروسی برای داماد، انتخاب کت و شلوار است؛ اما نباید خود را فقط به کت و شلوار محدود کنید. علاوه بر کت و شلوار به دستمال گردن، پیراهن زیر کت، جلیقه، جوراب، کفش، عرقگیر، بند شلوار، دکمه سرآستین، کمربند و گل برای جیب کت هم نیاز دارید.

کت شلوار مناسب عروسی معمولا مشکی، سرمه ای یا زغالی هستند، رنگهایی که تضاد آشکاری با لباس سفید عروس دارند و جلوه زیبایی به شما میبخشند. بقیه اکسسوری هایی که در بالا گفته شد مانند دکمه های سرآستین براق، شما را شیک و رسمی نشان میدهد. برخلاف رنگ کت و شلوار، بهتر است رنگ پیراهن زیر آن سفید یا آبی روشن باشد. البته حتما نیاز نیست که از مارک های گران قیمت کت و شلوار خود را انتخاب کنید و هزینه زیادی بپردازید. میتوانید در ژورنال ها و جاهای مختلف مدل کت و شلوار مورد نظر خود را بیابید و سپس دوخت آن را به یک خیاط ماهر بسپارید.

نظرات (۱)

سلام

محصولات کامان دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی