بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران - 09123019243

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران با نام شاهکار با سه شعبه در شرق,غرب و شمال تهران سرویس های پیرایش،آرایش و گریم داماد را بطور تخصصی ارائه می دهد

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران - 09123019243

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران با نام شاهکار با سه شعبه در شرق,غرب و شمال تهران سرویس های پیرایش،آرایش و گریم داماد را بطور تخصصی ارائه می دهد

بهترین آرایشگاه داماد و مردانه تهران با نام شاهکار با سه شعبه در شرق,غرب و شمال تهران سرویس های پیرایش،آرایش و گریم داماد را بطور تخصصی ارائه می دهد تلفن : 09123019243

بایگانی
  • ۰
  • ۰



جدیدترین گزارش از قیمت آرایشگاه داماد : هزینه و نرخ آرایش مو و صورت همچنین گریم داماد در سالن های پیرایش مردانه و داماد نیوفیس با تخفیف همراه بوده . آقایان عزیز با تماس با مجموعه شاهکار میتوانند از آخرین قیمت های اصلاح و کوتاهی و گریم مو و صورت داماد بهره مند شوند

به هر صورت آرایشگری یک هنر به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۳ از آن به عنوان هنر دهم نام بردند. در مورد آثار هنری نیز باید توجه داشت که به عنوان مثال یک تابلوی نقاشی ممکن است قیمتی بین ۱۰۰ هزار تومان تا میلیون‌ها تومان داشته باشد در واقع کار آرایشگران نیز به نوعی به همین شکل است و نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد. برهمین اساس معمولا تعیین قیمت به صورت توافقی صورت می‌گیرد و در این زمینه مدت زمانی که آرایشگر برای مشتری خود صرف می‌کند نیز از اهمیتی ویژه برخوردار است.

هزینه ی آرایش داماد دراین سال های اخیر دست کمی از هزینه ی آرایش عروس ندارد. این هزینه شامل اصلاح صورت و سر، ترمیم پوست صورت، کات موهای زاید، گریم مخصوص داماد و غیره است. در آرایشگاه های مختلف این هزینه بین صد تا پونصد هزارتومان در نوسان است.

اینجا داستان داماد شدن مشتری‌ها با آنها که برای آرایش روزمره شان مراجعه کرده‌اند، کمی متفاوت است. داماد اگر بخواهد تمام مراحلی را که برای شب عروسی ارائه می‌شود طی کند، باید از روزهای قبل دست به کار شود.

این موضوع بستگی به خود داماد هم دارد که چقدر این مساله برایش مهم است. مثلا بعضی افراد از مدت‌ها قبل برای آماده شدن شب عروسی شان اقدام به شاداب سازی و پاک سازی پوست می‌کنند. در اینجا از کرم‌های لایه بردار یا ماسک استفاده می‌شود. اگر فرد احتیاج به رنگ مو داشته باشد چند روز قبل از عروسی آرایشگر برایش انجام می‌دهد.

روز عروسی هم کارهایی مثل اصلاح و تمیز کردن ابرو انجام می‌شود. همچنین از انواع کرم پودرها برای صاف کردن پوست و پنکک‌های خشک برای جلوگیری از عرق کردن استفاده می‌شود.

مدیر سالن آرایش در این باره می‌گوید: «معمولا از کرم‌هایی که برای گریم در سینماها رواج دارد استفاده می‌شود. مثلا با کرم گریم می‌توانیم صورت‌های لاغر را پرتر کنیم. از سایه هم برای یرگی‌های دور چشم استفاده می‌کنیم. یا از برخی کرم‌های ضد چروک یا دور چشم برای جوان‌تر کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته همه این‌ها به رضایت خود فرد برمی‌گردد. مدل موهای داماد هم بستگی به خودش دارد.

نکته اول :به جرات میتوان گفت , روز ازدواج هر کس جزو مهمترین و خواص ترین روزهای زندگی هر شخص میباشد. از این رو شایسته است آقای داماد بهترین ظاهر ممکن را در آن روز داشته باشد.

نکته دوم: تنها چیزی که از مراسم داماد باقی میماند , آلبوم عکس داماد و عروس است.تنها یادگاری از مهمترین روز زندگیشان.یکی از عواملی که تاثیر زیادی در طبیعی شدن چهره عروس و داماد در عکسهایشان میگذارد, گریم متعادلسازی با کیفیت(نه آرایش) میباشد که حتما توسط نیروی متخصص و کار بلد انجام شود.

نکته سوم:آقا دامادهای عزیز فراموش نکنند که در روز مراسمشان قرار است وارد مجلس عروسیشان بشوند.پس تسور نکنند که مثل زمانیکه به یک مهمانی دعوت شده اند , کت و شلوار و کراوات را بپوشند و بروند.این مراسم شماست پس باید با کسی که به یک مهمانی میرود متفاوتتر باشید.

در گذشته داماد ها در روز عروسی اصلا هزینه آرایشگاه رفتن خود را جزو هزینه های مراسم عروسی به شمار نمی‌آوردند. آنها مثل همیشه که برای اصلاح مو و صورت خود به آرایشگاه می رفتند، شب عروسی نیز به همین روال ادامه می دادند. نهایتا مجبور می‌شدند مبلغ ناچیزی به عنوان شیرینی ازدواجشان به آرایشگر بپردازند. اما با گذشت زمان و پدید آمدن انواع مدل‌های پیرایش مردان، آرایشگاه های مردانه هم برای مراسم ازدواج پکیج های متنوعی با هزینه های نسبتا بالا ارائه داده‌اند.این پکیج ها شامل انواع ماسک های شاداب سازی و پاک سازی قبل از روز عروسی، مدل مو، اصلاح صورت واستفاده از انواع کرم پودر ها برای جلوگیری از عرق کردن در طول مراسم است. هزینه این پکیج ها به مهارت آرایشگر، معروف بودن آن و تعداد خدماتی که ارائه می‌دهد بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

به هر صورت اکنون طرز تفکر مردم تغییر کرده و دامادها برای شب عروسی خود نیاز به استفاده از خدمات متنوعی دارند که به هر حال استفاده از این خدمات در تعیین قیمت تاثیرگذار است و همان‌گونه که اشاره شد گاه حتی ممکن است فرد برای این روز خاص زندگی خود حتی تصمیم به کاشت مو برای یک روز بگیرد.

برای ارائه‌ی خدمات ممکن است هر مشتری نظرات خاص خود را داشته و سلیقه‌ای متفاوت داشته باشد به عنوان مثال فردی بخواهد برای یک روز موهای خود را پیوند بزند یا از گریم‌های حرفه‌ای استفاده کند، اما به هر صورت آنچه مشخص است آنکه در نهایت تعیین قیمت با رضایت مشتری صورت می‌گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی